Reda-i copilaria lui Stefanut

joi, 6 aprilie 2017

Speranta moare ultima...




Vad ca soarta noastra a romanilor este pecetluita. Nu avem nici o sansa de scapare din ghearele  balaurilor, decat printr-o minune, un Fat Frumos poate.
Nu am gandit niciodata de cand eram mica, ca tara noastra si noi vom ajunge in situatia asta. Eu am stiut ca lumea toata merge in progres, nu in regres.
Dar chiar daca dau coltul, il dau cu inima impacata in privinta mea, ca am facut tot ce am putut cu curaj, stiind ca voi fi vanata, pentru anihilarea mea totala, mentala si fizica. Nu-mi este rusine de nimic, dar imi pare rau ca societatea noastra actuala, este inglodata in haznaua istoriei. Ca sa construim societatea noastra mai multe generatii au dat dovada de vitejie si munca cu migala, care sa slefuiasca personalitatea fiecarui om, de cand era copil. Acum cu cat esti mai nemernic, cu atat ai sanse sa izbandesti in viata, calcand pe cadavre. Ca sa aducem societatea la ce a fost acum 50-60 de ani, ne va lua secole si poate ca noi nu vom intelege niciodata, de ce structura morala a omului este facuta sa se derobeze cu usurinta, de moralitate ca, de un obiect vestimentar uzat.
Nu se stie daca se vor face schimbari majore in lume, dar poate numai Marea Britanie, inchizandu-se dar nu ermetic, intr-o cochilie, isi mai poate apara valorile, tocmai din cauza izolarii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu