Reda-i copilaria lui Stefanut

marți, 28 martie 2017

Salvarea este in NATIONALISM!



Foto: Numai retardatii mintal, au alta viziune sau interes.

Sunt intr-o situatie ingrata.
Nu reusesc sa finalizez acest articol....caci nu sunt lasata, l-am reluat de 4 ori, pierzandu-mi ideile cele mai valoroase. Dar esenta a ramas.
Vreau sa explic situatia mea ingrata deoarece eu pendulez intre datoria morala de a fi corecta cu mine insami si grija de a nu jigni tara si neamul meu.
Sunt intr-o situatie ingrata, pentru ca trebuie sa ma tin darza, sa nu abandonez principiile mele de viata sanatoasa, pe care le-am dobandit prin educatie. Cu toate ca imi iubesc tara in mod ferm, nu de parada, trebuie sa fiu de acord cu cerintele tarilor si popoarelor dezvoltate prin liderii lor, care sunt oripilati numai la enuntul numelui de roman, sau mai grav, sa locuiasca in vecinatatea lor.
Nu stiu prin ce imprejurari cu multi ani in urma m-au contactat si m-au solicitat (birourile de presa) sa contribui si eu la  publicarea mesajelor lor in perioadele campaniilor electorale, lucru pe care eu l-am si facut. Asta in SUA si Marea Britanie a adus deja oameni noi, cu principii sanatoase  nationaliste in tarile lor,  altii in curs de afirmare ca in Franta. Nimic nu este mai tragic decat ati da seama ca,  aceste principii sanatoase care contribuie la progresul unei tari, dar sunt impiedicate in mod voit si criminal, sunt calcate in picioare. Cancerul strecurat la radacina  progresului prin  natii fara tara si constiinta existentei lor, aduse de vanturilen nisipoase ale deserturilor, puse numai pentru a face rau, a face orice fara munca, de a se pune curmezisul la tot si de a trai  pe spinarea altora si nedand in schimb decat ticalosie pura. De aceea cu toata inima sustin Brexit cu toate ca, pentru binele neamului meu ar trebui sa fiu bucuroasa sa fie primiti acolo ca, sa exportam si noi ceva adica ticalosia, lenea, comoditatea in gandire, rasul fata de cei care cu seriozitate vor progresul cu orice pret.
Repet sustin nationalismul cu orice pret la noi si in tarile Europei, pentru ca noua romanilor nu are ce sa ne faca rau, rau fac celor fara de neam si tara, care propavaduiesc in lume infractionalitatea si afirmarea tuturor nemerniciilor, tocmai fiind incurajati pentru a calca in picioare demnitatea si cerinta pentru progres si pentru libertate. Indobitocirea popoarelor este prioritara, prin stergerea identitatii lor.
In privinta migrantilor din Orientul mijlociu, ei nu ar fi plecat de pe locurile lor de bastina unde traiau bine, pana la venirea  ganditorilor cu creierul pus pe moate, sa-i traga acolo o "Primavara Araba" uite asa,pentru experiment pe pielea altora, prin care a intors pamantul pe dos. Ei, cei implicati armat stiu dar, se sacrifica in  numele religiei.
Prioritara este  opozitia fata de acesti  retrograzi ai progresului omenirii, numiti Iluminati, dar mai bine sa faca experiment pe pielea lor, pentru  anihilarea lor cu gandirea lor cu tot, care face o ciorba nedefinita, din toate popoarele si pamanturile  lumii.
Sustin aceasta atitudine de a separa graul de neghina si la noi in tara, pentru alinierea cu demnitate in randul tarilor care fac cinste omenirii si nu fac rusinea lor, nemai fiind evitati la sindrofiile motate. pentru ca numai asa vom pregresa  si nu vom mai fi trasi inapoi de acesti sobolani strecurati in spatele nostru, cu un aer de nevinovati, adevarati idioti.
Important este  sa stim cu precizie ca NATIONALISMUL reprezinta ultima borna, care jaloneaza drumul spre NEATARNARE, LIBERRTATE, SI DEMNITATE SI CEL MAI PRESUS, O PIEDICA IN CALEA TRECERII TARILOR SAU MAI BINE ZIS A ROMANIEI IN NEANT. SA NU SE UITE VIITORII LOCUITORII AI ACESTOR MELEAGURI, SA ZAREASCA URMELE UNEI CIVILIZATII AUTOHTONE, precum ne uitam noi la  vestigiile  romane. Salutari NATIONALISTE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu