Reda-i copilaria lui Stefanut

sâmbătă, 11 martie 2017

Razboi furios

 Razboi furios (asa este denumit chiar de ISIS)

Warzone .. battleofmosul 
11.03.2017 / 12.06.1438
Actualizare informații / Mosulul Wil Ninawa
. Caravana de martiri
luptă continuă împotriva murtadeen – elemente Quafr aka rafidis – militiile siite – American toate
Rapoarte foto ..
. cei care au facut Mujahid periferia istishhadiyyah Amal nhood swest de Mosulul

Vazand aceste ultime imagini cu luptele ISIS din Mosul de ieri, mi-am adus aminte de armata venita in urma  ISIS in retragere si ce au gasit in birourile liderilor de front, Memorii explicative la faptul ca unii luptatori nu s-au prezentat la lupta. Ei fara frica au explicat ca i-au durut capul, au fost deranjati la stomac, si alte maruntisuri inclusiv indispozitie. Nu stiu daca si sefii de front s-au amuzat ca  cei care au citit  sau ca mine. Nimic mai adevarat ca viata este facuta din lucruri marunte si apoi asamblate. Cred ca  de aceea fac  decapitari  dese ca, vor sa-i scuteasca de acest inconvenient pe cei pe care ii doare capul, incat nu mai stiu nici de ce sunt veniti pe front, chiar daca sunt mercenari.
In toamna am pus un protest in corpore al avocatilor din STATUL ISLAMIC care au spus ca nu mai fac fata activitatii fara intrerupere  zi si noapte, incat nu dorm legat nici 20 de minute legat si adorm instantaneu, cerAnd mai multe ore libere pentru a se reface.Probabil pentru opinia publica internationala ISIS, vrea sa dovedeasca, ca au fost angajati si avocati.
Nu mi-am inchipuit  acesti oameni sunt asa de curajosi, dar vedem ca oriunde si in orice conditii si chiar fata de cei mai cruzi oameni ai lumii  oamenii sunt oameni si isi exprima doleantele firesc cu curaj, cu toate ca eu nu stiu care au fost urmarile, daca au fost fericite sau din contra, nefericite.
Asa ca imi exprim  adeziunea mea la demonstratiile din Bucuresti, impotriva celor care ocrotesc coruptia, pentru ca dupa cum se vede,  alesii nu  fac  vitorul nostru apropiat de bun augur,
Si asta ne costa cu fiecare minut de pudibonderie aratata de alesi, fata de infractorii care au ruinat tara si sanatatea si viata romanilor.
PS Am citit multe “snoave” ale luptatorilor naivi  de la ISIS, si le-am publicat dar, acum am vrut numai sa dau curaj romanilor  sa se alature mitingurilor din Bucuresti si peste tot in tara.
Mersul razboiului ISIS era previzibil, dar este rau ca, aceasta furie impotriva celorlalti adica “cruciatilor” cum spun ei, s-a externalizat in lume, mai ales in Europa. Acum este greu a se tine in zagazurile rupte, consecintele  luptelor si tinerea lor pe plan local.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu